h

sheen

h

sheen

پیامک (1)

همیشه می گفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته.
اما من باور نمیکردم تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چقدر زحمت کشیدی.

-----

به علت کمبود گاز. جهنم به مدت سه روز تعطیل اعلام کرد مومنین هر غلطی دلشون می خواد بکنند.” روابط عمومی جهنم و حومه”

-----

یه روز دلت گرفت و ندونستی چه کار کنی...

اینو یادت باشه که اگه منو داشتی هرگز دلت نمی گرفت…

امضا: محلول لوله باز کن گلرنگ

-----

کویر خشک دلمون دیگه زده هزار ترک غم دیگه بسه نازنین هرکی نمونده به درک

-----

بی تو میشه زنده بود نمیشه زندگی کرد

-----

تا که از جانب معشوق نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

-----

زندگی شوق رسیدن به همان فردایست
که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی و نه در فردایی
ظرف امروز پر از بودن توست
زندگی را دریاب ..

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:54 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست من
خیلی وبلاگ جالبی داری.
به روزم با مونالیزای شمال اروپا و منتظر حضور شما.

الهام دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:38 http://www.rayeganet.com

با سلام
شما دوست عزیز می توانید با مراجعه به سایت رایگانت ، سایت یا وبلاگ خود را به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه شرطی ، مانند تبادل لینک یا عضویت تبلیغ کنید.
ضمناً تبلیغات شما می تواند به صورت متنی یا به صورت لوگو و بنر باشد.
همچنین با عضویت در رایگانت می توانید از شمارنده های زیبای رایگانت به صورت رایگان استفاده کنید.
لازم به ذکر است که تبلیغات شما علاوه بر نمایش در سایت رایگانت در سایر سایت ها و وبلاگ های عضو رایگانت نیز نمایش داده می شوند
در رایگانت همچنین می توانید از تعداد زیادی کتاب و نرم افزار رایگان استفاده کنید و در صورت تمایل کتاب ها و نرم افزارهای خود را نیز به رایگانت اضافه کنید تا دیگران نیز از آنها استفاده کنند
حتماً تبلیغات در رایگانت را امتحان کنید

احمد پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 http://jooje-ordak.sub.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری

منم یه سایت تفریحی دارم که روزی 3 - 4 بار به روز میشه میتونی بیای و از مطالبش استفاده کنی

برای تبادل لینک و همکاری هم آماده هستم خواستی تو نظرات وبلاکم بگو

موفق باشی

علی جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 http://alireza1365.blogfa.com

سلام من با یک گروه 80 نفر در زمینه کسب درامد فعالیت میکنیم به اینصورت که روی تبلیغات هم کلیک میکنیم و برای هم ÷یغام میگذاریم اگه موافقی به من خبر بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد