h

sheen

h

sheen

کاش یه روز می رفتم فضا

.
.
.
کاش یه روز می رفتم فضا.
فضاپیما خراب می شد.
لباس سفید می پوشیدم می رفتم بیرون سفینه واسه تعمیر.
هارنس ام قطع می شد.
تو فضا ول می شدم.
هوام تموم می شد.
معلق می شدم.
تا هوا بود به فضا خیره می شدم بعدش یواش یواش...
آروم آروم....
می مردم برا خودم تنها.
سبک.
بی وزن.
بی احساس.
فقط هوا تو من بود.
اون بیرون هیچی نبود.
چرا. شاید یه کم نور.
کسی هم نبود چشامو ببنده.
یا ملافه رو سرم بکشه.
فراموش می شدم.
معلق می شدم.
مثل یه بادکنک.
تا ابد...
دون ژوان - ۸۹.۵.۱۴ - شب
.
.
.
من یک بادکنک هستم.
یا در من بدم.
یا مرا بترکان.
دون ژوان - ۸۹.۵.۱۴ - شب
.
.
.
غروب
خورشید را
در خود می کشد
و بیکباره جهان
از دستان خورشید رها می شود!
آفتاب خود را خدا فرض کرده بود!
نمی شد دو خدا با هم باشند
نه این که دو خدا با هم نتوانند دوام بیاورند
بلکه ما تحمل یک خدا را هم نداریم
دون ژوان - ۸۵.۲.۸ - عصر
.
.
.
بادبادک ها می خواستند
شبیه بادکنک ها باشند
اما نمی شد
هوای آنها بیرونشان بود
دون ژوان - 89.7.2
.
.
.
راهی برایم نمانده است.
جز فرار به سمت نوک تیز قله.
یا منقار یک کلاغ سیاه.
حتی بضی وقتها برای ترکیدن
یک قناری کوچک هم کفایت می کند.
دون ژوان - 89.7.1
.
.
.
هنگامی که یک نفر دچار توهم می‌شود، دیوانه‌اش می‌گویند. هنگامی که افراد بسیاری دچار یک توهم می‌شوند، مومن‌شان می‌خوانند.
رابرت پیرسینگ
.
.
.  

منبع سایت:don-juan.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسر یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:24 http://bisetoonchat.blogsky.com

باید سعی کنی واسه وبلاگت چت روم بخری که پر طرفدار بشه اگه دوست داری چت روم رو من کدشو بهت میدم کهاز چت روم من استفاده کنی اینجوری 1 ساله تعداد بازدید کننندگانت در روز میشه حدود 200 نفر
البته من 5 روزه ساختم چت رومو روزانه 130 نفر بازدید دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد